獨處的時候   我就是孤獨

你微笑的瞬間

在我眼裡那就是幸福

我的溫柔你還記得嗎

雖然我老是愛在你面前哭泣



學會流浪的時候

卻感覺像是被放逐般無助

在我說謊的時候

寶貝你成了賭注

追逐你的影子讓我迷了路

一切的一切

還是像霧一樣的模糊

我一個人   不在你的世界裡

你是幸福甜蜜的

而我卻深深的感到痛苦

愛情真的是無條件的付出



因為我太過於在乎

所以我無法對自己交代清楚



I try

but I cant seem to get myself to think of anything but you

your breath on my face

your warm  kiss I taste,that's sweet

I taste the truth

You know what I came here for,

so I wont ask for more



I wanna be with you

if only for one night

to be the one who's in your arms who holds you tight

there's nothing more to say

there's nothing else I want more than to feel this way



而關於淚水為何會不停的滑落

我已經無法解釋無法言語 

是因為誰


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 icemilkgreen 的頭像
    icemilkgreen

    冰奶綠

    icemilkgreen 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()